Tuki
Ota yhteyttä
Onko sinulla kysyttävää tai tarvitsetko apua? Olemme täällä sinua varten!
Vastaamme yleensä 24-48 tunnin kuluessa.
Usein kysytyt kysymykset
Miten luon perheen?
Lataa Askareet, luo vanhemman tili sähköpostillasi ja seuraa käyttöönottoavustajaa. Määrität viikkorahasäännöt, lisäät kotitöitä ja saat perhekoodin jaettavaksi lapsillesi.
Miten lapset liittyvät perheeseen?
Lapset avaavat sovelluksen, napauttavat "Olen lapsi", syöttävät jakamasi perhekoodin, valitsevat nimensä ja luovat yksinkertaisen PIN-koodin. Sähköpostia ei tarvita lapsilta.
Voiko minulla olla useita lapsia?
Kyllä! Lisää niin monta lasta kuin tarvitset. Jokaisella lapsella on oma profiili yksilöllisellä kotitöiden seurannalla ja ansioilla.
Voivatko molemmat vanhemmat hallita perhettä?
Kyllä! Luo toisen vanhemman kutsukoodi Perheasetuksista ja jaa se kumppanillesi. He saavat täydet oikeudet hallita kotitöitä, hyväksyä suorituksia ja muuttaa asetuksia.
Miten valokuvatodisteet toimivat?
Kotityötä luodessa voit vaatia valokuvatodisteen. Lapset ottavat kuvan merkitessään kotityön tehdyksi. Kuvat poistetaan automaattisesti hyväksynnän jälkeen.
Voinko muuttaa asetuksia käyttöönoton jälkeen?
Kyllä! Siirry Perheasetuksiin muuttaaksesi viikkorahasummia, maksutiheyttä, kotityövaatimuksia ja kaikkia muita asetuksia milloin tahansa.
Onko tietoni turvassa?
Kyllä. Käytämme alan standardin mukaista salausta, emme koskaan jaa tietojasi kolmansille osapuolille ja noudatamme lasten yksityisyyttä koskevia säännöksiä. Katso Tietosuojaselosteemme lisätietoja varten.
Vianmääritys
Sovellus ei lataudu tai kaatuu
Kokeile sulkea ja avata sovellus uudelleen. Jos ongelma jatkuu, tarkista päivitykset App Storesta tai Google Playsta. Voit myös kokeilla poistaa ja asentaa sovelluksen uudelleen (tietosi on tallennettu pilveen).
En saa ilmoituksia
Tarkista, että ilmoitukset ovat käytössä laitteesi asetuksissa Askareille. Varmista myös, että ilmoitukset ovat käytössä sovelluksessa Perheasetuksissa.
Lapsi ei pääse liittymään perhekoodilla
Varmista, että perhekoodi on syötetty täsmälleen kuten se näkyy (mukaan lukien mahdolliset viivat). Jos se ei vieläkään toimi, kokeile luoda uusi koodi Perheasetuksista.
Unohtunut PIN-koodi
Vanhemmat voivat nollata lapsen PIN-koodin lapsen profiilista vanhemman hallintapaneelissa.
Tilin poistaminen
Poistaaksesi tilisi ja kaikki siihen liittyvät tiedot, lähetä sähköpostia osoitteeseen tuki@askareet.fi otsikolla "Tilin poistopyyntö". Sisällytä tiliisi liittyvä sähköpostiosoite.
Tilin poistaminen on pysyvää ja poistaa kaikki perhetiedot, mukaan lukien lasten profiilit ja historian.